logo toyota

Minimalistyczne projekty logo są bardzo korzystne grafików ze względu na łatwość i prostotę. Ale trudnością w projektowaniu prostego logo jest włączenie do projektu, efektywnego przekazu. Można to osiągnąć poprzez techniki negatywnych odstępów lub przez przeplatanie symboli typografii. Niektóre z największych firm mają logo z ukrytych wiadomości. Dlatego właśnie, chciałbym przedstawić wam niektóre z nich. Na przykład, logo FedEx,zaprojektowany przez słynnego projektanta logo Leader Lindon, wydaje się być proste i jasne. Ale po bliższym przyjrzeniu, można zauważyć, że pomiędzy ”E” i ”x” jest ”strzałka” która oznacza, dążenie firmy do rozwoju. Ale, jak wiemy, czasami… zbyt proste staje się zbyt skomplikowane. Więc obejrzyjcie te projekty i sami zdecydujcie, które z tych logo są trudne do zrozumienia? i które najlepsze?

FedEx

fedex logo

Logo Concept

Lantex Transfer

Kolner ZOO

Interduo

HIDE

Fiska

Countercurrent

Bullet

Blanco’s Constructions

Zoorganic